zondag, februari 01, 2009

Anders, beter, veelzijdiger en mooier dan PowerPoint

Ik snuffel regelmatig aan nieuwe web 2.0 tools via de site Go2web20.net Ik ben deze keer specifiek op zoek gegaan naar een programma waarmee ik mooiere en betere presentaties kan maken dan in Powerpoint. Ik heb er nu een gevonden waarmee ik drie vliegen in een klap sla. Het is het meer dan fantastische Vuvox. Wat je daarmee online kan is precies datgene waarvan je denkt, zo moet het zijn. Laat ik een voorbeeld geven. Ik gebruik regelmatig Youtube filmpjes in PowerPoint en om die te editen (stukjes eruit knippen en te plakken) en zo moet ik vele stappen zetten. Nu kan ik dat online doen, met drie klikken, en ze ook nog eens keer op een mooie manier presenteren. Het enige nadeel van Vuvox is dat je het alleen kunt gebruiken als je online bent. Das jammer maar daar gaan we eens even een verzoek mailtje aan wijden. Als er anderen zijn die soortgelijke programma's kennen dan ff laten weten aub. Vuvox ze !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten