dinsdag, oktober 24, 2006

Web 2.0 Business School


Via de site van Frankwatching ben ik eens wat lijstjes van web2.0 toepassingen gaan bezoeken. Zo ben ik ook op de website van Startup Business School terrecht gekomen. Erg leuke idee en ik denk dat ook in Nederland hier wel behoefte aan is. Op zeer veel HBO scholen en ondernemingen staat het ondernemerschap zeer centraal en worden er (mini) ondernemingen gestart. Wellicht is deze startup ook naar de Nederlandse sitautie te vertalen. Hoe toevallig nu dat ik bij een educatieve uitgever werk. Ik ga eens kijken of het een haalbaar verhaal is. Ik denk dat op deze manier men makelijkere leert. Dit zijn nu juist e-learning toepassingen waarvan ik warm wordt. Dat is andere koek dan het veredelde knippen en plakken in Blackboard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten