dinsdag, november 28, 2006

Gratis oefen tentamens downloaden

Ik kwam onder de kop Gratis online leren voor studenten terecht op www.online-studeren.net. Een site opgezet door studenten waar je oude tentamens kunt down en up loaden. Dat is een mooi initiatief en lijkt op wat www.studentsonly.nl doet met samenvattingen alleen moet je daar voor betalen. Ik heb een account aangemaakt en eens even snel bekeken wat er te halen valt. De tentamens zijn oke en je kunt er ook een aantal zaken oefenen. Ook zijn er samenvatingen te vinden. Als studerend Nederland hier zijn tentamens, samenvattingen etcetera in kwijt kan dan kan het wel eens wat worden. Probleem is wel dat er waarschijnlik weinig redactie op de content gevoerd wordt dus wie bepaald wat kwaliteit heeft en wat niet.

1 opmerking:

  1. Beste emiel, ik heb jouw stukje gelezen over online-studeren.net. Ik ben zelf lid en denk dat er meer te halen valt dan jij schrijft. Misschien moet je eens contact met de makers opnemen. Ik denk dat dat best verhelderend zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen